torstai 14. toukokuuta 2015

Sinkkuelämä 2015 osa 19



Olen nähnyt koko vuodet samaa rataa ja alan koko ajan kyllästyttää koko touhu! Ehkä olen sopimaton kumppani jollekin vaikka olen hyvä ihminen jne.
Tunnen edelleen sisältäni että olen surullinen ja masentunut, en jaksa ajatella iloa ja eikä pysty puhumaan tästä asiasta kenenkään kanssa. 

Minusta tuntuu tosi elämässä sen että pystyykö edes hyväksymää sellaisia miehiä jotka harrastaa hyppäämistä tai kiertää naisia, jotka ei halua seurustella ja valitsee hyvä kumppanin itselle!? Ei edes pysty hyväksymään tätä! Olen tästä syystä aivan vihainen kun minua on kohdeltu aivan PASKAA ja hyppää minun ylikseni, miksi kukaan kysyä minulta suoraan kasvotuksen "haluatko seurustella minun kanssani?"... Ei ketää edes kysy minulta mitään! 

Olen kyllästynyt etsimään kumppania ja en varmaa saa poikaystävää, eikä pääse treffeille kenenkään kanssa mutta vaikka olen saanut pakit!

Olen sanonut suoraan rehellisesta että jos elämässä jatkuu tälläistä "hyppyjä tai kiertelyä" niin karma voi iskeä jossain vaiheissa ja saa kärsiä! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

6 ideaa Venetsialaisjuhlan järjestelyyn

 Venetsijaisia eli kesän päättävä veden, tulen ja valon juhlaa. Juhlitaan elokuun viimeisenä lauantaina.   Jos haluat järjestää ikimuistoise...