lauantai 14. helmikuuta 2015

Kuulumisia #8

Miksei koskaan löydy mistään töitä?

Tämä on hyvä kysymys kaikille niille ja sekä minulle jotka hakee töitä jostain!

- Olen pohtinut ja kysynyt itselleni "miksei löydy töitä!?". Vaikka olen pukuompelija joka ei saa mistään töitä mutta muitakin aloja olisi kiva kokeilla ja saa niistäkin kokemuksia jonka olen tehnyt kesätöistä. 
Yritin hakea siivous työhön mutta siinä on aina pulma joka tarvitsee tutkinto, voihan pentele! Uskaltaako tai onko ihan turhaan hakea sellaista töitä jotka ei vaadi tutkintoa tai on tutkinto!?
Ihmisellä voi olla tuuria työ hakiessaan mutta miksei minulla ole tuuria yritykseni hakea töitä jostain. Olen yrittänyt hakea töitä joista voi saada koulutuksia mutta niistä ei kerrota kokonaan vaikka on itsellä huono ammatti jonka olen tiennyt tai jopa ennustanut itselleni sen että en saa töitä vaikka yrittää! Se on tosi jonka toteutui, jollain on tuuria saada töitä ompelija töitä.  Välillä olen ollut jossain töissä apulaisena ja vähän ompelemisessa. 
Monelle ystäville olen kertonut aina " Aina voi oppii kantapään kautta ja kuka jaksaisi jankuttaa tai liian tarkka tutkinnoita!", jos ei ole tutkintoa puutarha-alalla töissä tai kokki-alat ja miksi monet ovat liian tarkkoja?...
- Ajatelkaa edes hyvät ja pahat työantajat! Älkää koskaan hankkiudu eroon sellaisista ihmisistä jolla on kokemusta alaan ja ei kukaan jaksa edes kuunnella "tutkinto" sanaa missään työn hakiessa! 



2½ kk ilman deittisivustoa




Luojan kiitos! En ole koskaan rekisteröidyt maksulliseen Match.com-palveluun! XD



Saa minulle nostaa hattua! ;-) Olen pystynyt pärjäämään ilman deittisivustoja kokonaan ja ilman treffi-kutsuja. Moni ehdotti jos menisin Napakymppiin tai johonkin ohjelmiin hakemaan ja sehän on minulle liian suuri askel mutta en lähde sellaiseen!  Täytyy olla ilman treffejä tai verkossa joista voi pärjätä omilla avulla,  rakkaus voi löytyy  kun se tulee aikanaan ja olla kärsivällinen. Aika paljon mainostetaan deittisivustoja ja seksihaku deittisivuja pyöriin koko ajan netissä mutta voiko ihminen tarvita enemmän sivustoa jonka pitäisi hakea omaa kumppania!? Sivuista ei voi aina löytyä ketä vaan mutta voi toki saada ystäviä jos ei halua omaa kumppania ;)  Kaikkein järkevin asia  hieman miettii itse ja päättää poistua sivustolta kokonaan, joka kuvassa lukee:

 "Match.com just suggested I give up!" 
Voi hyvin käydä itselleen ja alkaa hyvin tökkiä etsinässä sekä  aika voi käydä vähiin...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

6 ideaa Venetsialaisjuhlan järjestelyyn

 Venetsijaisia eli kesän päättävä veden, tulen ja valon juhlaa. Juhlitaan elokuun viimeisenä lauantaina.   Jos haluat järjestää ikimuistoise...