perjantai 5. joulukuuta 2014

Kuulumisia #6

Kävin taannoin kädentaidon messuilla Tampereella ja oli ihan ok reissu mutta sain jotain ostettua sieltä messusta.
Kuten mainitsin nettideittailusta jonka pitäisi luopua kokonaan niin poistin tänään (29.11.) Suomi24.fi-sivulta oman proffiilin kokonaan ja monilta sivulta, jonka olen kyllästynyt kokonaan mutta rakkauta on vaikea löytää ja ikäerot ovat liian suuria minun makuuni. 

Yksi deittisivusto riittää minulle ja olen saanut jotain keskustelu seuraa, mutta hän on 8 vuotta ikäeroa minusta ja en toivoisi sellaista ikää joka 31 v. 
Koko ajan keskitynyt kouluhommiin ja kokeisiin olen lukenut jne. 
Hain kokeet koululta ja tiedä että yksi aine on suoritettu mutta kielet eivät mennyt läpi!? >< Englanninkielen opettelu on monelle helppo lukea ja osaa omilla ajatuksella englanniksi lukea ääneen mutta kirjoittaminen Englanniksi on minulle heikko.


Isän kanssa pohdittiin siitä kuin joku osaisi kirjoittaa Englanniksi vaikka on hankala kirjoittaa ja kuinka he selviävät siitä kokeista läpi? Osaan Englantia puhua ja lukea ajatuksella muttei kirjoittaa, tietysti jos kääntää Suomeksi niin se on pientä haastetta minulle ja jonka tiedän kokemuksestani. Äidinkielestä melkein pääsin läpi mutta siinä on pulmia matkassa joka oikeastaan harmittaa... 

Opettajan kanssa sovimme että hänen kanssa voidaan tarkistaa tekstitykset ja opetella enemmän sanoa mutta tietenkin se ei maailmaan kaada mutta koittaa saa ja jos haluaa nostaa arvosanan ylemmäksi!


Minulla on iski huono omatunto keskustelin äidinkielen opettajan kanssa ja ajattelin ”olenko oikeasti huono vai epäkirjoittaja vaikka kirjoitan blogeja?” 
Toivottavasti en ajattele että äidinkielin kirjoitus on epäselvä mutta ei ole tullut sellaisia kommenteja vastaan! Nyt täytyy pikkuhiljaa piristää antaa itselleni aikaa opiskeluun ja tahdon ihmisiltä enemmän tukea! :3  Olen saanut hyviä tukea ja kannustusta työkavereilta ja suvultani jonka arvostan kovasti että otan haasteen jonka olen pistänyt että opiskelen lukiossa siihen saakka kun olen tyytyväinen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

6 ideaa Venetsialaisjuhlan järjestelyyn

 Venetsijaisia eli kesän päättävä veden, tulen ja valon juhlaa. Juhlitaan elokuun viimeisenä lauantaina.   Jos haluat järjestää ikimuistoise...