tiistai 9. joulukuuta 2014

Laihduttajan suurin ongelmat on vyötärö

Ajattelin kirjoittaa sellaista jonka olen kuullut ja lukenut muitten blogeja, joilla on ongelmia laihduttamisessa ja kilon pudottamisessa vyötäröstä. Syitä löytyy monistakin jonka laihduttajan pitäisi noudattaa ruokaohjeiden ja lisätä liikuntaa että saisi aineenvaihdunnan vilkkaaksi mutta miten?

Kun haluat litteän vatsan, niin suosittelen näillä konsteilla:
Kuva: Microsoft Word
  • Juo vettä 2-3 litraa päivässä että nesteen nauttiminen ennen ateriaan joka auttaa ruuansulatusta.
  • Pureskele ruoka huolellisesti.
  • Syö hapanmaitotuotteita, joiden valmistuksessa on käytetty maitohappobakteereja.
  • Harrasta sellaista liikuntaa, joka edistää suolen toimintaa.
  • Vältä vehnäpastat ja vehnäleivät
  • Syö mahdollisesti mukaan paljon kasviksia esim. kypsentämättöminä ennen ateriaa. 
  • Syö mahdollisesti paljon vihanneksia!
  • Tärkein syytä muistaa nauttia omega-3 rasvahappolisää. Jos olet tottunut nestemäistä tai tablettina.
  • Muista syödä joka aterialla kaikkia ruoka-aineryhmiä eli proteiinia, hiilihydraattia, hyviä rasvoja ja kuitua.
Huomio! Pysy erossa kokonaan kun olet dieetillä:

- Alkoholit
- Tupakat
- Roskaruuat
- Leivonnaiset
- Karamellit

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Terveellinen aamupala

Kaurapuuroa, raejuustoa (rasvaton) ja mustaherukkaa Terveellinen aamupala on monelle todella hankalaa. Miksi kannattaa syödä aamupala...