keskiviikko 12. helmikuuta 2014

Miten vahvistat vatsalihasta ja selkääsi?

Vatsalihakseni kehityy pikku hiljaa :3 mutta olen vasta alussa!

Jos haluat tai jopa haaveilet kesäksi komean vatsalihakset, niin siinä tarvitaan aikaa kehittämään 6-5 kuukaudessa kun on mahdollista! Vatsassa on rasvaa, kun treenailet rasvasta eroon vatsasta niin pääset käyntiin jos näkyy tuloksia. Jos olet sattunut huomamaan iän myötä tai loukkaantunut selkääsi jossain, niin suosittelen lämpimästi vatsalihaliikettä ohjeiden avulla! Jos sinulla on oma Personal Traineri, niin voisit ehdottaa valmentajalle vatsalihasta ja selkälihastreenistä. 

"Moni antaa kehon lysähtää ajan myötä. - Samalla ryhtikin huononee ja itsensä loukkaa paljon helpommin arjen askareissa. Moni luulee olevansa ryhdikkäästi, mutta yllättyy, kun näkee itsensä valokuvasta tai videolla."- Eija Holmala kertoo Ilta- Sanomat sunnuntai-lehdessä (15.12.2012).

Treeniliike:
( suosikki)
Rutistuusliikkeet ovat hyvät perusliikkeitä ja joka poltaa todella paljon rasvaa kun tekee toistuvia liikkeitä! 


Tässä videossa on monta vatsalihasliikettä ja hyvin vaihteleva!

Olen kokeillut vatsalihakset jalat suorana- liikettä ja suosittelen kokeilemaan!
Vinkki:  Pyydä kaverisi pitämään jaloista kiinni tai jalat seinään vasten, niin jalat pysyy suorana koko ajan!

Alavatsa:


Todella ihana ja helppo treeni, joka on erittäin hyvä alavatsalle tarkoitettu!

Pikajuotsija- treeni kiinnostaa koko ajan minua kovasti ja kokeilemalla vaikka salilla tai kotona.

Selkälihakset:
Kun on tehnyt vatsalihaksia monta kertaa niin selkälihakset täytyy vahvistaa aina tai säänöllisesti ja voi tehdä myös  esim. (vatsalihastreeni -> selkälihas -> vatsalihastreeni jne)

Jos muistatte supermiehen-tyylin! ;) Muistakaa katsoa kokovartalo syvät tukilihakset-video ja alaselkä-video!
Jos kuntosalilta löytyy selkälihaspenkki, niin sillä voi onnistuu ja jos haluaa painoja tekemiseen niin suosittelen 5 kg ,10 kg tai 15 kg. Täytyy muistaa aina nyrkkisääntönä eli alkulämmittely ilman painoa mutta älä aloita painon kanssa alkulämmittelyllä!


Lisää ohjeita voit lukea -> Tehokas selkatreeni , Vatsalihasliikkeitä aloittelijalle ja konkarille (FIT) ja Selkä vahvaksi liikkumalla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Terveellinen aamupala

Kaurapuuroa, raejuustoa (rasvaton) ja mustaherukkaa Terveellinen aamupala on monelle todella hankalaa. Miksi kannattaa syödä aamupala...