keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Nyt alkaa kuntotreeni

Onko jouluateriat syöty ja jopa on kilot lisääntynyt huimasti? Eipä mitään hätää, kyllä saat varmasti kilot putoamaan äkkiä mutta siihen vaatii enemmän aikaa ja kärsivällisyyttä! Jos katsot itseäsi peiliin ja ajattelet koko ajan mistä voisit laihduttaa? Ette ole ainoa jotka katsovat peiliin ja häpeää omaa vartaloaan!
Jokainen meistä haluaa laihduttaa ja pistää muistiin kaikki ongelmakohdat jotka voisi päästä eroon läskeistä:
- Sääret
- Vatsa
- Reidet
- Käsivarret
- Pohjeet
jne..
Minun treenipäiväkirja ohjelmani kuuluu:
Herään kerran viikossa klo 4.00  maanantai, keskiviikko ja perjantaisin, koska on kuntosali päiviä aina  klo 
7 aikoina aukeaa.
Reppuun pakkailen mukaan: sisäkengät, toppi, t-paita, verkkahousut, iPod nano ja juomapullo
Aamiainen: Kaurapuuroa, Cocovi  raakakaakao juoma (tee, kahvi tai appelsiinimehu) ja 2 palaa ruisleipää kalkkunan leikkeen kera.
Salilla: Reipas lämmittely 5-10 min, etureisiojennus 20kg 10x ( 20kg 20x), takareidenojennus 25kg 10x (25kg 20x), jalkaprässi 60kg 10x (70kg 20x), alataljanveto 15kg 20x ( 10kg 20x), olatalja 10kg 15x ( 20kg 10x), rintalihaslaiteessa 10 kg 30x ( 15kg 10x), kulmasoutu 3kg 12x, pystysoutu 5kg 10x ( 8kg 10x), hauiskääntö 5kg 10x (10kg 10x), jalkakyykky 5kg 20x (10kg 10x), Sivukyyky 30x ( 40x jos innostuu tehdä enemmän), vatsalihas 20 x (jumppapallo tai vatsalihas penkin kanssa), etupunnerrus 10-20 x  ja selkälihas 10-15 x.
Huomio! Muista tehdä taukoja ja välissä juodakin niin jaksaa treenailla ahkerammin ja saa tehdä uudestaankin jos ensimmäisenä teet kevyesti ja saa lisätä painoja.

2 tunnin salilta kotiin: Proteiinipatukka tai heraproteiinia tai proteiinipirtelö, maitorahka tai  banaani tai 2 ruispalaa kalkkunan leikkeen kera.
Ruoka: KuntoPlus ja Valion hyvinvointi tai isän ja minun tekemä ruoka.
Iltapala: Cashewpähkinöitä on hyvä syödä iltapalaksi, jonka Jutta Gustafsberg suosittelee!

Tee oma joka viikkoineen treeniohjelma ja jopa muistiinpanoja vihkoon tai koneelle!
Se on tärkeää merkailla muistiin kaikki, mitä olet tehnyt ja huomaa kuinka paljon olet pudottanut! Netistä voi saada hyviä treeniohjelmia ja jonka voit tehdä niiden avulla ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sinkkuelämää 2018 osa 43

Tuleeko kesällä rakkautta vai eikö tule? Onko vapaita miehiä tai naisia enää kesällä? Mitä jos vapaa miehet tai naiset eivät kiinnostai...