maanantai 15. elokuuta 2011

Videoitani...

Jos olet kuullut minun laulavan jossain baareissa eli KoskiPubissa niin olen käynyt siellä kerran kuukaudessa on karaokea.
Olen kuullut sellaisilta ihmisiltä hyviä kommentteja ja kehuja todella paljon hyviltä ihmisiltä jotka tuntee minut.
Minulla ei ole sellaista "äänitysstudio" josta voi saada selville lauluja, mutta ne maksaa 100 tai 1000 euroa jotka kaikki laitteet + eristeet. Minä teen omalla tyylillään ja voin laulaa ilman musiikki tai musiikilla.
Olen laulanut SingStars karaoke-pelisarja PlayStation 2:lla. Ja olen saanut hyviä pisteitä ja auttaa äänen laantua.
 
Idols on minulle ensinmäinen kerta koelaulussa Helsingissä. Lauloin Kristina Brask-Kuivilla Susta mutta palelin 3 tuntia ulkona isäni kanssa ja yllätyksenä tuli jännitys kaupan päälle joka laukaisi. Olin pettynyt että ei ollut mitään lämmintä juotavaa mutta huopia annettiin.Minulla oli kädet ja varppaat jäässä.
En pääsy jatkoon ja mutta kahden vuoden päästä uudestaan.

Jos joku on seurannut Idols Studio-ohjelmaa niin minua näytettiin kolme kertaa televisiosta ja kun Idols Studio näytti parhaista otoksia ja muistoja niin näyteltiin siinäkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

6 ideaa Venetsialaisjuhlan järjestelyyn

 Venetsijaisia eli kesän päättävä veden, tulen ja valon juhlaa. Juhlitaan elokuun viimeisenä lauantaina.   Jos haluat järjestää ikimuistoise...