maanantai 23. toukokuuta 2011

Kesäinen Fiilis.

Otin kuvan kun pääsin työstäoppista niin olen laihtunut 4 kiloa ja olen tyytyväinen siihen tulokseen kun kymmenen viikkoa on työssäoppimassa.
Olen varmaan kuntoilu ja kantanut multasäkkejä niin joka voittaa mainiosti kuntosalit ja Zumbat mutta sälkäni särki kovasti.
Olen syönyt ja juonut jotain tervellistäkin eli omenaa, salaattia, pastaa, keittoja ja jne. Tällä kertaa juon Teetä kovasti joka on tutkitu terveellisesti ja pystyy laihtumaan.
Kun tuli kouluun niin kaikki sen huomasi että olen laihtunut ja olen onnellinen tietysti olen yrittänyt laihtuu 5 kiloa tai 10 kiloa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

6 ideaa Venetsialaisjuhlan järjestelyyn

 Venetsijaisia eli kesän päättävä veden, tulen ja valon juhlaa. Juhlitaan elokuun viimeisenä lauantaina.   Jos haluat järjestää ikimuistoise...