perjantai 18. maaliskuuta 2011

Mikä sinusta tulee isona??

Hmm, se on niin vaikeaa mikä voisi tulla isona ja voin siitäkin kertoa jos minä voisin. Tästä asiasta teen kyseisen kirjan jossa puhutaan nuorten tai lasten tulevaisuuden suunnittelusta ja haaveilusta.
Jos et ole miettinyt omia haaveita ja toiveita jonka ovat aina valmiina toteutumaan ne mitkä olet listannut niin se on hyvä asia esim. (1-5)
  1.  Lakimies
  2. Opettaja
  3. Näyttelijä
  4. Muusikko
  5. Valokuvaja
Minullakin on paljon unelmia ja haaveita silti olen aikuinen mutta jotkut luulee että olen nuori. Täytyy aina muistaa että ei kannata luovuttaa unelmistaan. Itse olen huomannut sen nuorena että haluaisin laulajaksi, olin 4-vuotias lauloin joululauluja ja isäni soitti haitaria kotona. Mutta siitä puhun joskus toiste.
Kokeilemalla yrittää saa, jos tuntuu että se  sopii mainiosti omaan alaasi. Olen itse kokeillut mielenkiintoisia juttuja eli käsikirjoitusta "Elokuva", kirjaa "tällä hetkellä se on kesken". Olen tehnyt testejä netissä ja sellaisia löytyy, tietysti on sellaisia ammatti tietoa jossa on pitkä kirjoitukset.

Mistä ne löytyy:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

6 ideaa Venetsialaisjuhlan järjestelyyn

 Venetsijaisia eli kesän päättävä veden, tulen ja valon juhlaa. Juhlitaan elokuun viimeisenä lauantaina.   Jos haluat järjestää ikimuistoise...