torstai 3. maaliskuuta 2016

Miten saisit pömppövatsan pienemäksi?


Ideana sinänsä suurin haaste meille kaikille, jotka katoavat Fitness- harrastajia ja niiden upeita vatsalihaksia. Varmasti sinäkin tahtoisit myös upean vatsalihakset bikini kuntoon kesäksi. Pömppövatsa vaivaa minun ja vanhimpia eli 26-40 ikäisiä ihmisiä jotka ovat huolissaan vyötäröstään.Viskeraali rasva tarkoittaa liikakilon nostavat verenpaineita, jonka tutkimuksista tiedetään. Yhdysvantaalaistutkijoiden mukaan pahin syyllinen saattaa olla vyötärölle tai tarkemmin sanottuna sisäelinten ympärille kertyvä rasvaa.


1. Pysy liikkeessä
Opettele ajattelemaan liikkumisesta kokonaisvaltaisesti eli liikuntaa on myös se, ettö valitset auton sijaan polkupyörän tai kävelyn. Liikunta polttaa rasva kun liikkuu ahkerasti.

2. Vältä huonot hiilarit
Vaihda vaaleat jauhot täysjyvätuotteisiin ja karsi sokereita sekä tyydyttyneitä rasvoja. Lisää sen sijaan kasviksia eli mitä enemmän kasviksia ( 400 g) ,sitä vähemmän senttejä vyötäröllä.
Magazinella.com
Hedelmät ja kasvikset hillitsevät kilojen kertymistä.
400 kg kasviksia ja vihannekset auttavat painonpudotukseen, jos tahdot laihduttaa 10-25 kg ennen kesää!

3. Valitse mieleinen laji
Kaikkea voi kokeilla liikunta lajia ja alla on lista niistä jonka voit itse kokeilla sopivaa mieleistä lajia eli:

- Zumba
- Kahvakuula
- Pyöräily
- Jooga
- Lentopallo
- Voimistelu
- Kuntonyrkeily
- Sähly
- Taji
- Step- aerobic
- Voimakävely
- Hiihto
- Koripallo
- Karate
- Aerobic, low impact
- Aerobic, high impact
- Uinti
- Tennis
- Voimajooga


4.  Löydä ruokailuun rytmi
Eli epäsäännölliset ruokatottumukset paisuttavat vyötäröä. Löydä ruokailuun rytmi, sudennälkä ei pääse vesittämään terveellistä syömistä. Älä pidä suurta kiirettä sekä älä hotki kuin porsas!

5. Vältä liian juhlimiselta myöhään

 Tervetuloa lonkeroläski ja siiderireidet – Kuusi tuopillista vastaa puolta pakettia pulmua
Tervetuloa lonkeroläski ja siiderireidet – Kuusi tuopillista vastaa puolta pakettia pulmua
Liiallisen alkoholin käyttäminen lisää viskeraalista rasvaa. Jätä kumminkin pois alkoholi kokonaan ja muista kieltää jos et halua alkoholia mutta ei ole pakko suostua. Alkoholit ja sekä limsat eli kaikki siiderit, energiajuomat, Colat sekä Fantat ja olut muuttaa sokerista rasvaksi.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Terveellinen aamupala

Kaurapuuroa, raejuustoa (rasvaton) ja mustaherukkaa Terveellinen aamupala on monelle todella hankalaa. Miksi kannattaa syödä aamupala...