sunnuntai 18. lokakuuta 2015

Rahkavinkkejä rahkan ystävälle

Haluaisin antaa sellaisia vinkkejä maitorahkan sopivaa vaihtoehtoja, jos ei tykkää pelkästä maitorahkasta!

Treenaajat rakastavat ja tykkäävät syödä maitorahkaa pelkästään mutta maitorahkaa voi keksiä joukkoon herkkua eli:
- kuitua 
- kivennäisaineita 
- vitamiina 
- proteiinijauhoa
Maitorahka on suosittu urheilijalle, treenailevalle sekä laihduttajalle. Tuloksia näkyy kun treenailee ahkerasti ja syö maitorahkaa vaikka iltapalana tai treenin jälkeen. 

Näillä voi kokeilla vaihtoehtoista:
  • Maitorahka + Tuoreita tai pakkaste marjoja
  • Maitorahka + Mehukeitto
  • Maitorahka + CocoVi Kaakaojauhe
  • Maitorahka + Proteiinijauhe
  • Maitorahka + Rasvaton Maito tai Soijamaito + Elovena Kauraleseä
  • Maitorahka + Mehukeitto + Proteiinijauhe
  • Maitorahka + Ananaspaloja
  • Maitorahka + Banaani + persikka
  • Maitorahka + Kanelijauhe
  • Maitorahka + CocoVi Kaakaonibsit
  • Maitorahka + CocoVi Acai
  • Maitorahka + Sitruuna/lime + Stevia
  • Maitorahka + Omenahillo
  • Maitorahka + Hunaja
Nyt ei tule sellaista mieleen mitään tähän listaan kuuluvaa, jos tulee joku mieleen vinkkejä niin pistäkää kommenttia tulemaan! :) Rahkan kanssa voi sopia erilaisia vaihtoehtoja ja käyttää omia mielikuvituksia.

Love,
Beautiful

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Terveellinen aamupala

Kaurapuuroa, raejuustoa (rasvaton) ja mustaherukkaa Terveellinen aamupala on monelle todella hankalaa. Miksi kannattaa syödä aamupala...